Problemi sa računima i kako ih rešiti?

Kako postupiti kada se pojave problemi sa računima za vašu kuću ili stan? Ko je prava adresa za žalbe i kako doći do uvida u svoja zaduženja.

Infostan, struja, telefon, dodatne usluge poput kablovske TV ili interneta… Većina domaćinstava svakog meseca redovno dobija račune za većinu ovih usluga. Problemi sa računima se dešavaju…

…ali kako postupiti kada sumnjate da se vaša potrošnja ne poklapa sa ciframa na izvodu?

Rešenje problema sa računima je dosta olakšano danas, zahvaljujući internetu i opciji online ulaganja prigovora kod određene službe.

Računi za struju

Ukoliko se pojave problemi sa računima za struju za vaš stan ili kuću, na sajtu EPS-a postoji online formular putem kog možete uložiti prigovor. Pored toga, na sajtu možete naći i listu kontakt telefona osoba zaduženih za konkretna mesta, kao i adrese na koje možete otići lično i uložiti prigovor.

Još jedna zgodna opcija na ovom sajtu jeste “uvid u račun” kroz koju možete uvek imati uvid u svoj račun za struju, kako biste izbegli potencijalne neprijatne situacije ili nepravilnosti. Za ovu uslugu su vam potrebni korisničko ime i lozinka koji se dobijaju na šalteru EPS-a.

Računi za Infostan

Na sajtu Infostana možete naći sve potrebne informacije o tome gde i kako uložiti žalbu, kao i formulare neophodne za to, međutim opcija online pritužbe još uvek ne postoji. Konkretno, pritužbu na račun za Infostan možete uputiti na 2 načina:

  • direktno davaocu usluga ili
  • JKP Infostan Tehnologije.

Preporučuju da se pritužba uruči direktno na šalteru Infostana, kako bi oni imali direktan uvid u reklamaciju i ispratili njeno rešavanje. Ovde možete uložiti žalbu na svoj račun za električnu energiju ili vodu. Ukoliko želite direktno da kontaktirate JKP Vodovod i kanalizacije, možete to učiniti putem online obrazaca na njihovom sajtu, kao i na brojeve telefona takođe navedene na sajtu.

Iz Infostana savetuju građane da svoje račune za Infostan čuvaju bar 3 godine, posebno u slučaju da je uložena reklamacija, pokrenut neki spor ili je došlo do promene vlasnika nekretnine.

I sajt Infostana nudi opciju uvida u račun na koju se možete prijaviti online ukucavši JMBG i lozinku, do koje dolazite takođe online na istoj stranici sajta Infostana.

Svaka radnja ove vrste će svakako u većini slučajeva iziskivati veliku upornost sa vaše strane, pošto znamo kako rasprava i obijanje šaltera javnih predužeća umeju da budu naporni i neproduktivni. To je ono sa čim ćete morati da se pomirite, a ukoliko ni to ne urodi plodom, pravni načini rešavanja problema svakako su naredna opcija.

Tags

Jedan komentar

  • […] Kako bi se ispunili propisi i gradilo u skladu sa standardima energetske efikasnosti, neophodno je da svi objekti budu termo izolovani. Termička izolacija smanjuje toplotne gubitke tokom zime i sprečava pregrejavanje leti. Takođe, takav objekat ima duži životni vek i bolje podnosi temperaturalna kolebanja. Direktna posledica jeste manje korišćenje električne energije za grejanje i hlađenje, a samim tim i manji računi za struju. […]

Оставите одговор

Vaša email adresa neće biti objavljena.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

top