Saveti za unapređenje oglasa

Pažljivo pročitaj formular i popuni ga detaljno

Važnost dobrih fotografija

Prvi utisak je važan, zbog toga fotografije imaju veliki značaj pri prodaji/izdavanju nekretnine. Istraživanja su pokazala da oglasi koji sadrže fotografije su uočljiviji od strane potencijalnih kupaca/zakupaca za razliku od onih koji nemaju fotografije.
Osim što je poželjno imati što više fotografija (da uslikaš svaku prostoriju, svaki deo nekretnine), neophodno je voditi računa i o kvalitetu fotografija.
Možeš da pripremiš stan za fotografisanje, kako bi tvoja nekretnina izgledala reprezentativno.
Više o kvalitetnim fotografijama možeš pročitati i na našem blogu 5 saveta kako da napravite kvalitetne fotografije nekretnine.

Definiši ispravnu cenu

Teško je proceniti realnu cenu sopstvene nekretnine. Nepristrasnost je izuzetno teška za prodavca, dok kupac retko deli sentimentalnu vrednost tvoje kuće ili stana.
Stoga, proveri da li si ispravno definisao cenu u svom oglasu. Na cenu nekretnine utiče više faktora, od kojih se su najvažniji: lokacija, uknjiženost, struktura (funkcionalnost) nekretnine, kvadratura, kvalitet gradnje, stanje nekretnine (renovirani stanovi se mnogo brže prodaju), opremljenost nekretnine i stanje na tržištu.

Promoviši kraj u kojem se nalazi nekretnina

Informacije o lokalnom području mogu pomoći potencijalnim kupcima/zakupcima da brže donesu odluku o kupovini tvoje nekretnine. Zato je bitno da u svom oglasu navedeš ukoliko se tvoja nekretnina nalazi u blizini škola, vrtića, mega marketa, parkova, transportnih linija…

Tačnost podataka

Obrati pažnju na tačnost podataka u oglasu. Osnovni podaci o nekretnini treba da budu ispravno popunjeni, kao što su: kvadratura, struktura, cena, lokacija, jer ćeš na taj način privući pažnju onih kojima treba baš to što ti nudiš.

Dodatni opis

Ukoliko želiš da tvoj oglas za nekretninu privuče što više potencijalnih kupaca/zakupaca, posveti pažnju samom pisanju dodatnog opisa, jer je to deo gde možeš istaži sve prednosti i specifičnosti. Vodi računa da opis bude dovoljno dugačak da u njemu navedeš sve bitne karakteristike, a opet da bude dovoljno kratak da ne izgubiš pažnju potencijalnog kupca/zakupca.
Kada opisuješ svoju nekretninu imaj na umu da ne koristiš VELIKA SLOVA za ceo tekst, na Internetu se pisanjem velikim slovima smatra vikanjem, što je nepristojno. Koristi VELIKA SLOVA kada želiš nešto da naglasiš, oglas će biti mnogo lakši za čitanje, a određene karakteristike tvoje nekretnine biće vidljivije tj. upečatljivije. Ako imaš mnogo teksta podeli ga na pasuse (smisaone celine) kako bi tekst bio pregledniji.

Tlocrt

Pored fotografija koje igraju bitnu ulogu u svakom dobrom oglasu, poželjno je da se nađe i slika tlocrta. On potencijalnim kupcima daje bolji uvid u raspored prostorija i njihovu veličinu. Ukoliko nemaš sliku tlocrta, na našem sajtu u samom oglasu imaš opciju za crtanje, a uputstvo za izradu tlocrta možeš da pogledaš ovde.

Podeli ovaj tekst: