Najveće greške prilikom oglašavanja nekretnina

Ukoliko oglašavamo neku nekretninu, najčešće ne možemo značajno da utičemo na to kakvog je ona kvaliteta. Naravno, nekretninu možemo da renoviramo i opremimo je dobrim nameštajem, ali  najčešće ne možemo da menjamo njenu strukturu, lokaciju, kvadraturu, kao ni materijal od kog je napravljena.

Za sadržaj oglasa odgovorno je lice koje oglašava nekretninu. Oglašavanjem nekretnine na najbolji način sebi povećavamo šanse da potencijalni kupci/zakupci dođu do nas.

Postoje nekoliko grešaka koje ne bi trebalo da radimo kada je u pitanju oglašavanje nekretnina. Dobra stvar je što se oglasi mogu ažurirati, te ako ste objavili oglas sa lošim opisom ili netačnim podacima, vreme je da ga unapredite i ispravite ove stavke.

  • Nepostojanje fotografija

Većina ljudi želi da vidi fotografije nekretnine. Istraživanja su pokazala da čak 53% ispitanika navodi da im kod većine oglasa nedostaju kvalitetnije fotografije. U vremenu kada se dobra fotografija može napraviti i običnim mobilnim telefonom, ne postoji razlog za oglašavanjem nekretnine bez slika. Fotografije su podjednako važne i za kupce i za zakupce nekretnina. Potrudite se da napravite što više fotografija i da one budu dobrog kvaliteta.

  • Netačna cena

Neki oglašivači misle da će, ako ne istaknu cenu, više zainteresovati potencijalne kupce/zakupce. Istraživanja pokazuju upravo suprotno. Ukoliko ne istaknemo cenu, potencijalni kupci/zakupci mogu pomisliti da je razlog izostavljanja cene upravo to što je ona visoka, te ih to može demotivisati da pozovu vaš broj telefona. Naš savet je da jasno navedete cenu u oglasu, a u dodatnom opisu možete navesti da li je ona fiksna ili se može korigovati.

  • Netačni podaci

Za tačnost podataka u oglasu odgovorno je lice koje oglašava nekretninu. Potrudite se da iznesete što više podataka o svojoj nekretnini i da ih predstavite što detaljnije i tačnije. Ukoliko za neke podatke niste sigurni, radije ih predstavite okvirno ili prosečno. Ukoliko u samom oglasu navedete netačne podatke, potencijalne klijente dovodite u zabludu i dugoročno ne doprinosite tome da se vaša nekretnina što pre proda/izda.

  • Loše označena lokacija

Bilo da žele da kupe ili iznajme stan, većina ljudi pretražuje nekretnine po lokaciji. Ukoliko unesete suviše opštu odrednicu lokacije (npr. „Novi Sad“) može se desiti da se vaša nekretnina izgubi u moru drugih oglasa. Međutim, ako unesete tačnu lokaciju, lakše ćete pomoći zainteresovanim stranama da dođu da vaše nekretnine. Ukoliko oglašavate nekretnine u Beogradu, obavezno navedite i ime opštine. Za druge gradove nevedite precizno delove grada ili kraj u kom se nalazi nekretnina.

Ključne reči

Reci nam šta misliš o ovom članku. Napiši komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

top