Moj nalog

4zida.rs je sajt za oglašavanje nekretnina. Kupce i prodavce stavljamo u kontakt putem Interneta bez posredovanja. Ako želiš da kontaktiraš oglašivača možeš to uraditi na stranici oglasa. Reci nam tvoje pitanje (ili problem) i mi ćemo ti pomoći.

Zašto dobijam poruku da već postoji korisnik sa ovom e-mail adresom ili brojem telefona?

Poruka te obaveštava da si već registrovan sa navedenom mail adresom ili brojem telefona, te je neophodno da se prijaviš na sajt. To možeš da uradiš ovde.

Kako da se registrujem na sajtu 4zida.rs?

Ukoliko nisi registrovan to možeš da učiniš ovde, neophodno je da popuniš obavezna polja (e-mail adresa, lozinka sa minimum 8 karaktera, broj telefona i ime), kako bi registracija bila uspešna.

Zaboravio sam lozinku, kako da je promeni?

Na stranici prijavi se naći ćeš polje zaboravio sam lozinku, ukucaj svoju e-mail adresu i klikni na polje obnova lozinke. Dobićeš poruku da je uputstvo sa linkom za obnovu lozinke poslato na tvoj mail.

Kako da se prijavim na Vaš sajt?

Na sajt možeš da se prijaviš tako što ćeš kliknuti na dugme prijavi se  u gornjem desnom uglu. Otvoriće se stranica gde ćeš uneti e-mail adresu i lozinku i kliknuti na dugme prijavi se.

Zaboravio sam svoje pristupne podatke, kako da dođem do njih?

Ukoliko si zaboravio pristupne podatke za svoj nalog na našem sajtu, obrati se našoj korisničkoj podršci na broj 024/41-55-869 ili putem mail-a na info@4zida.rs.

Kako da promenim podatke u nalogu?

Da bi mogao/la da promeniš podatke u nalogu, prvo je neophodno da se prijaviš/uloguješ na sajt. Zatim klikneš na polje sa svojim imenom u gornjem desnom uglu sajta, te na polje podešavanja. U ovom formularu možeš da promeniš svoje lične podatke i na kraju obavezno sačuvaš promene.

Zašto ne mogu da se ulogujem?

Postoji više razloga zašto korisnik ne može da se uloguje. Prvi je zato što nisi uneo/la ispravne podatke. Tada će ti se pojaviti poruka da su pogrešno upisani podaci. Ako si siguran/na da su podaci tačni, pokušaj još par puta. Obavezno osveži stranicu klikom na F5 taster na tastaturi. Uglavnom se dešava da nisi siguran/na koji su ti podaci, tada je najbolje da ideš na zaboravili ste lozinku i da resetuješ svoju korisničku šifru. Još jedan od razloga zašto ne možeš da se uloguješ je taj što nisi registrovan. Ukoliko i dalje nisi u mogućnosti da se uloguješ, možeš nas kontaktirati na broj 024/41-55-869 ili putem mail-a na info@4zida.rs.

Zašto ne mogu da se registrujem?

Korisnik ne može da se registruje ako nije popunio obavezna polja, a to su e-mail adresa, broj telefona, lozinka i ponovljena lozinka. Drugi razlog je zato što upisuje netačnu e-mail adresu.

Kako mogu da trajno obrišem svoj nalog na Vašem sajtu?

Svoj nalog ne možeš samostalno trajno da obrišeš. Ukoliko to baš želiš, možeš nas kontaktirati na broj 024/41-55-869 ili putem mail-a na info@4zida.rs. gde ćeš nam napisati svoju email adresu i razlog zbog čega želiš da obrišeš svoj nalog i mi ćemo to uraditi za tebe.

Kako da se prijavim/odjavim sa obaveštenja na e-mail (omiljeni oglasi, slični oglasi, sačuvana pretraga, nove usluge i sadržaji)?

Da bi mogao da se odjaviš sa obaveštenja na e-mail prvo je neophodno da se prijaviš/uloguješ na sajt. Zatim klikneš na polje sa svojim imenom u gornjem desnom uglu sajta, te na polje podešavanja. U dnu te stranice se nalaze sledeća polja:

  • obavesti me kad neki od mojih omiljenih oglasa pojeftini,
  • obavesti me o sličnim oglasima na osnovu mojih omiljenih oglasa,
  • obavesti me kada se pojave novi oglasi u nekoj od mojih sačuvanih pretraga,
  • obavesti me o novim uslugama i sadržajima na 4zida.rs

gde možeš da se prijaviš/odjaviš sa njih po potrebi.

Pokušali smo da odgovorimo na svako pitanje za koje smo mislili da bi mogao da imaš u vezi korišćenja našeg sajta. U slučaju da nisi pronašao odgovor na tvoje pitanje slobodno nas kontaktiraj.

Korisnička podrška:
024/ 41-55-869
info@4zida.rs

top