Kako najbolje da oglasite nekretninu?

Bilo da izdajete ili prodajete nekretninu, oglašavanje može biti zahtevan posao. Neke nekretnine su veoma atraktivne za kupce/iznajmljivače, a to najviše zavisi od njihove lokacije, površine, tražene cene i odnosa uloženo-dobijeno. Ipak, što se više potrudite oko oglašavanja nekretnine, to ćete povećati šansu da zainteresovani kupci ili stanari dođu do vas.

Donosimo vam nekoliko saveta koji vam mogu pomoći da svoju nekretninu oglasite na pravi način.

  • Pažljivo popunite formular

Iako nam ponekad može biti zamorno odgovaranje na brojna pitanja, važno je popuniti sve stavke u formularu. Neka pitanja su obavezna, a neka ne. Međutim, na što više njih odgovorite, to će osobe zainteresovane za nekretninu imati više koristi. Sve podatke u formularu unesite precizno, a posebno obratite pažnju na tačnost podataka o kvadraturi, lokaciji, ceni i papirima. Takođe, značajno je pročitati i Pravilnik o oglašavanju na sajtu na kom oglašavate nekretninu. Za fizička lica, oglašavanje jedne nekretnine na sajtu 4zida je besplatno.

  • Napravite dobre fotografije

Prvi utisak je važan, zbog toga fotografije imaju veliki značaj pri prodaji/izdavanju nekretnine. Istraživanja su pokazala da potencijalni kupci/zakupci najpre uočavaju oglase koji imaju fotografije i zbog toga se potrudite oko njih. Osim što je poželjno imati što više fotografija, neophodno je voditi računa i o kvalitetu fotografija. S obzirom na to da je danas moguće napraviti dobre fotografije i mobilnim telefonom, naš savet je da ne oglašavate nekretninu bez fotografija.

Pročitajte naših 5 saveta kako da napravite kvalitetne fotografije vaše nekretnine.

  • Definišite ispravnu cenu

Teško je proceniti realnu cenu sopstvene nekretnine. Nepristrasnost je izuzetno teška za prodavca, dok kupac retko kad deli sentimentalnu vrednost kuće ili stana koju kupuje ili iznajmljuje. Važno je proveriti da li je cena koju tražimo dobro definisana i da li odgovara stanju na tržištu. Na cenu nekretnine utiče više faktora, od kojih su najvažniji: lokacija, uknjiženost, površina i struktura nekretnine, kvalitet gradnje, stanje nekretnine, opremljenost, ali i stanje na tržištu.

  • Označite tačnu lokaciju

Da bi potencijalni kupci/zakupci pre pronašli vašu nekretninu, najbolje je da jasno navedete deo grada. Ovo je posebno važno za veće gradove. U opisu nekretnine unesite bitne informacije o kraju u kom se nekretnina nalazi. Informacije o lokalnom području mogu pomoći potencijalnim kupcima/zakupcima da brže donesu odluku. Ne zaboravite da navedete da li se u blizini nekretnine nalaze škole, vrtići, domovi zdravlja, veće prodavnice. Takođe, možete napisati i koje linije gradskog saobraćaja voze do nekretnine koju oglašavate.

  • Unesite dodatne opise

Ukoliko želite da vaš oglas privuče što više potencijalnih kupaca/zakupaca, posebnu pažnju posvetite pisanju dodatnog opisa. Ovo je mesto gde možete istaći sve prednosti nekretnine koju oglašavate. Možete pisati važne detalje o visini mesečnih računa ili korisne stvari u vezi sa krajem u kom se nalazi nekretnina. Kod opisa možete koristiti i velika slova ukoliko nešto posebno želite da istaknete, ali obratite pažnju da ne pišete ceo opis velikim slovima. Kako bi tekst bio pregledniji, možete ga podeliti u više pasusa.

  • Priložite tlocrt nekretnine

Pored fotografija koje igraju bitnu ulogu u svakom dobrom oglasu, poželjno je da se nađe i slika tlocrta. On potencijalnim kupcima daje bolji uvid u raspored prostorija i njihovu veličinu. Ovo je posebno korisno za ljude koji kupuju stan ili kuću. Tlocrt može biti od koristi i za nekretnine kod kojih je potrebna adaptacija. Uz pomoć njega, potencijalni kupac lakše može da stvori sliku šta u samoj nekretnini može da menja i da li može da pravi drugačiju strukturu nekretnine.

Ključne reči

Reci nam šta misliš o ovom članku. Napiši komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

top