Koje stavke treba da sadrži dobar oglas za izdavanje?

Ukoliko ste u situaciji da prvi put oglašavate nekretninu za izdavanje, verovatno se pitate koji je najbolji način da predstavite kuću ili stan potencijalnim zakupcima. Ako ste se izdavanjem već bavili, tj. ne izdajete stan prvi put, sledeći tekst vam može pomoći da svoju nekretninu predstavite na što bolji način i istaknete sve njene prednosti. 

Svaki oglas za izdavanje treba da sadrži nekoliko osnovnih karakteristika nekretnine:

  1. Cena na mesečnom nivou – Ovo je jedna od najvažnijih karakteristika svake nekretnine ili često stvar koju zakupci prvo gledaju. 
  1. Kvadratura stana – opis koliko kvadrata stan ili kuća poseduju 
  1. Struktura stana – Opisuje da li je kuća / stan jednosoban, dvosoban i sl. Struktura stana je često važnija od same kvadrature. Ako je prostor u stanu koji izdajete dobro iskorišćen, istaknite to u oglasu kao bitnu napomenu. 

Izdaješ nekretninu? POSTAVI OGLAS NA 4ZIDA.RS BESPLATNO

  1. Lokacija nekretnine – Veoma je bitna karakteristika, pogotovo u većim gradovima. Mladi možda više vole da su bliže centru ili biraju deo grada gde se nalazi njihov fakultet, dok zaposleni preferiraju deo grada koji im je bliže poslu.
  1. Opremljenost nekretnine – Označava da li stan izdajete prazan, polunamešten ili namešten. Najveći broj ljudi potražuje već namešten, opremljen stan, pa je i ponuda takvih stanova oko 80 odsto od ukupnog broja stanova. Potrudite se da što bolje opišete opremljenost svog stana: šta se sve od nameštaja nalazi u stanu, da li su stvari novije, koje uređaje posedujete… 
  1. Visina računa na mesečnom nivou – Takođe je bitna stavka kod izdavanja svake nekretnine. Računi na mesečnom nivou najviše zavise od toga koja je vrsta grejanja. Uglavnom su najtraženiji stanovi koji poseduju centralno grejanje. Ukoliko posedujete stan u energetski efikasnoj zgradi, pa su računi za grejanje veoma niski, istaknite to kao bitnu prednost svog stana. Sa druge strane, ako grejanje nije centralno, naglasite ukoliko je kuća / stan dobro izolovan, stolarija nova ili stan na takvom mestu u zgradi da je dobro “ušuškan”. 
  1. Veći broj realnih fotografija stana – Fotografije su te koje će potencijalnom zakupcu dati mnogo jasniju sliku o tome kako izgleda i kako je opremljena svaka prostorija u stanu. Na osnovu njih će se neko oduševiti prostorom koji izdajete, “zaljubiti se u stan” i videti sebe kako tu stanuje. Potrudite se da fotografije budu što realnije i novijeg datuma. 
  1. Dozvoljeno držanje kućnih ljubimaca u stanu – Naša istraživanja su pokazala da ova karakteristika potencijalnim zakupcima stana takođe spada u jednu od važnijih, pogotovo ukoliko već poseduju kućnog ljubimca. Ako je u vašem stanu dozvoljeno da borave i ljubimci, istaknite to u oglasu. 

Pored navedenih, osnovnih karakteristika, nekretnine se diferenciraju i po brojnim drugim kriterijumima. Upravo ovi, naizgled manje bitni kriterijumi, mogu da vaš stan za izdavanje izdvoje od konkurentskih

  1. Blizina prevoza, dobra povezanost sa ostatkom grada – Posebno je značajno za velike gradove i univerzitetske centre.
  1. Blizina škola, vrtića i fakulteta – Ova karakteristika će biti značajna kako roditeljima sa decom, tako i studentima.
  1. Deo grada gde ima dosta trgovinskih radnji ili je pijaca u blizini – Ukoliko se vaš stan nalazi u blizini tržnog centra, pijace ili u kraju ima dosta različitih trgovinskih radnji, to će biti njegova bitna prednost, bez obzira na to ko bude zakupac stana.
  1. Posedovanje garažnog ili parking mesta – Naglasite ukoliko posedujete garažno ili parking mesto, kao i to da li je uključeno u cenu zakupnine.
  1. Nekretnina je u zgradi sa liftom – Bitna je napomena ukoliko se vaš stan nalazi na spratu višem od trećeg. 
  1. Napomene u vezi sa spratnošću – Možete posebno da naglasite ukoliko se vaš stan ne nalazi u prizemlju ili se ne nalazi na poslednjem spratu u zgradi, što je značajno sa aspekta grejanja, toplote stana leti, kao i bezbednosti.
  1. Još neke bitne karakteristike stana – Ne zaboravite da u oglasu navedete sve karakteristike nekretnine stana, kao što su terasa, klima uređaj i posedovanje ili mogućnost uvođenja kablovske i interneta.
  1. Posebni zahtevi vlasnika u vezi sa plaćanjem – Napomenite ukoliko imate posebne zahteve u vezi sa plaćanjem, da li je potreban depozit ili, na primer, najam od najmanje šest meseci. 
  1. Posebni zahtevi vlasnika u vezi sa zakupcem – Trebalo bi da naglasite ukoliko imaju prednost, na primer, zaposleni ili studenti ili ukoliko stan izdajete isključivo njima.

Kriterijumi koji su nabrojani vam mogu pomoći da napravite dobar oglas za izdavanje. Veoma je važno da svoju nekretninu što bolje opišete i istaknete sve njene prednosti, kao i da budete iskreni i otvoreni u pogledu svojih zahteva. Zakupci to cene, pa ćete na taj način i doći u konkakt sa pravim zakupcem, a i ostvariti dugoročnu saradnju. 

Reci nam šta misliš o ovom članku. Napiši komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

top