Kako izgraditi odnos poverenja sa klijentima

  • Zašto je agencija važan partner u kupovini nekretnine?

U dinamičnom i promenljivom poslovnom okruženju, imati partnera od poverenja je od ključnog značaja za sve poslovne odnose, tako je i za tržište prometa nepokretnosti. Dominantno usmeravanje poslovanja na kvalitetne i dugoročne odnose sa klijentima i prilagođavanje njihovim potrebama je od velikog značaja za jednu kompaniju. To je osećaj sigurnosti da imamo pouzdanog partnera koji na osnovu svog iskustva daje procenu i informiše nas o kretanju tržišta, cena, kao imogućnosti da svoju nekretninu što bolje plasiramo ili lakše pronađemo.

  • Šta agencija pruža klijentima?

U osnovi svakog uspešnog poslovanja je dobra komunikacija, kao i etičke norme koje kod pojedinaca vrlo brzo prepoznajemo. Dodatna vrednost koju možemo da pružimo klijentima je ažurnost, preciznost, lojalnost i agilnost.

Usmerenost na pojedinca je ono što velike kompanije često preskaču, što ih na dugoročnijem putu može koštati integriteta. Svaka osoba, je potencijalni klijent, kada svojim veštinama komunikacije stvorite odnos poverenja i podrške.

Poverenje je od ključnog značaja za dobre poslovne odnose, tada se ceni naše mišljenje, rasuđivanje i iskustvo. Stvaranje stabilnih odnosa uz verovanje da je neko dobronameran u odnosu sa nama, ljubazan i da mu jednostavno verujemo.

  • Šta očekujete od klijenata?

Očekujem istinite i prave informacije od svojh klijenata jer je to početak stvaranja poverenja i dugoročne saradnje. Odluku da li ćemo neki zahtev uzeti za ozbiljno, donosimo i na osnovu spremnosti na otvorenost i iskrenost.

  • Šta vaš agent može da učini da brže dođete to željene nekretnine?

Da bi se došlo dobrzih rešenja, potrebna je upornost i veoma aktivan pristup svakom zahtevu. Tržište je veoma promenjivo i mora se brzo reagovati i razmišljati.

  • Kako se pripremiti za razgovor sa agentom za nekretnine?

Veoma cenim klijente koji su iskreni u svojim zahtevima, koji cene moje vreme i jasno znaju šta im je potrebno. Sa druge strane, naš zadatak je da personalizujemo odnos sa klijentom, interesujemo se za njih i njihov problem i ponudimo detaljne informacije i rešenja. To je ono što treba da čini dodatnu vrednost naše usluge. Vezivanjem za klijenta, dobijamo dugoročnu lojalnost, bez obzira da li smo u tom trenutku u mogućnosti da ispunimo njihove zahteve.

  • Šta je realno a šta nerealno u međusobnim očekivanjima?

Da bi se ispunili obostrani interesi potreban je otvoren pristup poslu. Kada bolje razumemo jedni druge, uviđamo mogućnosti za uspešan završetak i realizaciju kao i za zadovoljenje svojih potreba.

Svaka informacija košta, svako angažovanje druge strane zahteva trud i rad i nerealno je očekivati da neko uloži svoje vreme, a da za to ne bude ispoštovan.  Zato je jako važno precizno definisati odnose kako tokom angažovanja ne bi bilo nedoumica.

  • Kako unaprediti odnos međusobnog poverenja i razumevanja?

Investirajući u sebe, u svoje znanje, veštine i kredibilitet, najbolja smo preporuka za sve buduće odnose koje ćemo stvoriti na osnovu lančane reakcije. Rast našeg biznisa nije moguć ako smo fokusirani nakoličinu novca umesto na proces napretka i kvalitet veza koje gradimo. Ugled se gradi godinama, a ruši veoma brzo, zato treba poštovati tuđe vreme, želje i zahteve. Samo naš put u poslovanju i lični pečat je ono što treba da sledimo.

Suzana Vujović,
Direktor i osnivač kompanije Balkan Property Management doo

Tags

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

top