Nalog
Registracija naloga
Kako da se registrujem?
Klikom na polje „PRIJAVI SE“ pruža se mogućnost prijave/registracije na sajtu 4zida.rs.
Ukoliko nemaš nalog, pod opcijom registruj se dovoljno je da uneseš:
- svoju email adresu,
- lozinku,
- ime,
- broj telefona.
Klikom na dugme REGISTRUJ SE praviš nalog sa popunjenim podacima i postaješ naš registrovani korisnik. Nakon unosa traženih podataka, na unetu e-mail adresu i broj telefona biće poslati verifikacioni kodovi. Te kodove je potrebno uneti u predviđena polja, kako bi proces verifikacije naloga bio uspešno završen.
Registrovani broj telefona i email adresa, mogu da se koriste u samo tom nalogu. Ne postoji mogućnost kreiranja različitih naloga sa istim brojem telefona ili email adresom.
* Verifikacija je obavezna isključivo za postavku oglasa.
Kako da se prijavim?
Pod opcijom PRIJAVI SE, dovoljno je da uneseš mejl adresu i lozinku.

Zaboravljena lozinka?
Ukoliko se ne sećaš svoje lozinke, zatraži je klikom na polje „Zaboravio si lozinku?“, upiši svoju email adresu sa kojom je registrovan nalog i prosledićemo ti link za izmenu lozinke.
Verifikacija naloga
Radi zaštite naših korisnika i osiguravanja bezbedne komunikacije sa oglašivačima nekretnina, potrebno je da verifikuješ svoj nalog prilikom postavljanja oglasa.
Klikom na opciju „Verifikuj mejl/verifikuj broj telefona“, poslaćemo ti verifikacione kodove koje je potrebno uneti u predviđeno polje, kako bismo potvrdili da si upravo ti vlasnik naloga.
Izmena podataka u nalogu
Za sve izmene na nalogu, potrebno je da budeš ulogovan.
U okviru sekcije „Podešavanja“ možeš pregledati i izmeniti podatke povezane sa tvojim nalogom.
Ne zaboravi da klikneš na „Sačuvaj izmene“ kako bi izmene bile uspešno zabeležene.
Ukoliko se prikaže obaveštenje da uneta email adresa ili broj telefona već postoje na drugom nalogu, postoji mogućnost da je ranije već kreiran nalog sa navedenim podacima. U tom slučaju, slobodno kontaktiraj naš tim podrške — rado ćemo ti pomoći da ponovo pristupiš svom nalogu.
Trajno brisanje naloga
Brisanje naloga nije moguće izvršiti samostalno, iz bezbednosnih razloga.
Ukoliko želiš da trajno ukloniš svoj nalog, potrebno je da direktno kontaktiraš naš tim za podršku.
Nalog će biti obrisan isključivo na tvoj zahtev, nakon potvrde identiteta.