Agencije - najčešća pitanja
Kako da se oglasite na sajtu 4zida.rs u svojstvu agencije?
Ukoliko ste zainteresovani za oglašavanje, potrebno je da se informišete o paketu koji Vam odgovara po broju oglasa i kliknete na polje u cenovniku „Naruči“.
Svaki paket je detaljno objašnjen i sadrži informacije o broju oglasa u paketu, broju kredita koji se dodeljuju uz paket i benefite koje svaki paket uključuje.
Ukoliko niste sigurni koji paket je odgovarajući, pozovite naše prodajne savetnike na broj telefona 011/71-50-191, koji će vam predstaviti kompletnu ponudu i predložiti paket koji je najpogodniji za vas.
Kako da promenite paket za oglašavanje?
Ukoliko imate potrebu za oglašavanjem većeg broja oglasa ili potrebu da smanjite broj oglasa, potrebno je da se obratite svom prodajnom savetniku koji će povećati/smanjiti paket i odgovoriti na sva Vaša pitanja.
Ukoliko imate potrebu za oglašavanjem većeg broja oglasa ili potrebu da smanjite broj oglasa, potrebno je da se obratite svom prodajnom savetniku koji će povećati/smanjiti paket i odgovoriti na sva Vaša pitanja.
Kako možete da otkažete oglašavanje na sajtu?
Usluge oglašavanja na 4zida.rs plaćaju se na mesečnom nivou.
Ukoliko želite da otkažete oglašavanje, potrebno je da svom prodajnom savetniku u tekućem mesecu prosledite mejl o otkazivanju usluge za naredni mesec.
Gde možete da vidite efekte oglašavanja?
Efekti oglašavanja su uvek dostupni i jasno vidljivi. Oni se prikazuju u nalogu svakog agenta registovanog na našem sajtu, u odeljku „Moji oglasi“, klikom na „Efekti oglasa“.
Unapređivanjem oglasa kroz detaljnije opise, kvalitetnije fotografije ili definisanjem precizne lokacije, povećavate atraktivnost svojih oglasa.
Šta da radite ako u toku meseca potrošite sve kredite iz paketa?
Naša preporuka u tom slušaju je da pređete na veći paket za oglašavanje sa više kredita. Veći paketi imaju veći popust na cenu kredita, čime ostvarujete uštedu. Ukoliko vam je samo trenutno potrebno više kredita, dodatni paket kredita možete dokupiti u bilo kom momentu. Za više informacija o paketima ili dodatnim kreditima, pozovite zaduženog prodajnog savetnika.
Na koje još načine možete da promovišete vašu agenciju?
Najbolji način za promociju vaše agencije je putem banera ili brending usluge.
Baneri su namenjeni promociji vaše agencije i ponude. Trajanje usluge je mesec dana. Baneri se rotiraju po slučajnom principu, ali tako da prikazivanje banera na istoj poziciji bude ravnomerno.
Brending usluga je namenjena promociji brenda i poslovanja vaše agencije. Obezbeđuje vam veću vidljivost i isticanje. Podrazumeva paket od četiri različite funkcionalnosti – Istaknuta agencija, Oglasi bez ponude konkurencije, Prikaz na društvenim mrežama i Brending kartica.
Prodajni savetnik će vam dati sve potrebne informacije o aktuelnoj ponudi banera i brending usluga i pomoći vam pri izboru najbolje opcije za vas.
Na koji način se postavljaju oglasi?
Postoje dva načina unosa oglasa – ručni unos i import oglasa kroz XML.
Ukoliko ste zainteresovani za import oglasa putem XML-a, potrebno je da nam Vi ili softveraš, sa kojim ste ostvarili saradnju, dostavite link do XML-a kako bismo izvršili uvezivanje.
Osim toga, ukoliko imate više agenata potrebno je da nam prosledite njihove podatke za kreiranje naloga.
Zašto oglas ne prolazi import?
Ukoliko oglas iz nekog razloga ne prođe import, dobićete putem mejla obaveštenje koji oglas je u pitanju i razlog zbog čega nije importovan.
Ako niste sigurni u čemu je problem, budite slobodni da se obratite našoj korisničkoj podršci.
Kako se kreiraju nalozi novim agentima?
Za agencije na ručnom unosu, dostupno je samostalno kreiranje naloga agentima. Za sva pitanja dostupan je naš tim korisničke podrške.
Ukoliko je agencija na XML unosu – i potrebno je kreirati nove naloge agentima, prosledite podatke našim kolegama iz korisničke podrške. Od informacija potrebno je navesti ime i prezime agenta, email adresu, broj telefona i ukoliko postoji ID agenta.
Koje funkcionalnosti su dostupne u profilu agencije?
U okviru profila agencije dostupne su sledeće sekcije:
- Pregled profila
- Oglasi
- Dupli oglasi
- Jedinstveni oglasi
- Oglasi fizičkih lica
- Sačuvane pretrage
- Sačuvali oglasi
- Krediti
- Dugovanja
Pregled profila – sve ključne informacije na jednom mestu
Stranica Pregled profila omogućava agencijama uvid u performanse oglasa, status paketa, kao i pristup svim relevantnim podacima za uspešno upravljanje nalogom. Pruža centralizovan i sveobuhvatan uvid u rezultate oglašavanja, olakšava praćenje učinka, planiranje aktivnosti i saradnju sa timom podrške.
Sadržaj stranice podeljen je u nekoliko funkcionalnih celina:
Agencija
U gornjem levom uglu nalazi se prikaz naziva agencije i logoa.
Paket
Prikazuje se naziv aktivnog paketa (npr. Ekskluziv 750) sa kratkim opisom pogodnosti koje on obuhvata – kao što su broj kredita i dodatne opcije za isticanje oglasa.
U ovoj sekciji se prikazuju:
- Ukupan broj raspoloživih kredita
- Broj aktivnih oglasa u okviru paketa
- Link do cenovnika
Podrška
Sekcija sadrži kontakt informacije prodajnog savetnika – ime i prezime, broj telefona i email adresu. Ovde je dostupan i broj korisničke podrške.
Statistika pregleda – prethodni dan i poslednjih 30 dana
- Broj pregleda svih oglasa prethodnog dana poređen sa brojem pregleda pre dva dana
- Pozicija agencije na dnevnoj rang listi – Pozicija na kojoj se nalazi agencija po vidljivosti oglasa u odnosu na ostale agencije. Rangiranje je po broju pegleda koje su agencije imale juče, poređeno sa stanjem od pre dva dana.
- Broj pregleda u poslednjih 30 dana i pozicija na mesečnoj rang listi – Pozicija na kojoj se nalazi tvoja agencija po vidljivosti oglasa u odnosu na ostale agencije. Rangiranje je po broju pegleda koje su agencije imale u proteklih 30 dana, poređeno sa stanjem od prethodnih 30 dana.
Pored osnovnog broja pregleda, prikazano je i procentualno poređenje sa prethodnim periodom (povećanje ili smanjenje).
Omogućava poređenje pozicioniranosti agencije u odnosu na druge oglašivače.
- Oglasi
Stranica „Oglasi“ pruža detaljan pregled svih oglasa agencije. U gornjem delu prikazane su statistike i rang liste u okviru grada u kojem se agencija oglašava, kao i ukupni brojevi pregleda za poslednjih 30 dana:
- Efekti u tvom gradu prikazuju poziciju agencije na rang listi prema broju pregleda.
- Vidljivi su podaci o broju pregleda oglasa za jučerašnji dan, poređen sa brojem pregleda pre dva dana.
- Posebno su prikazani zbirni podaci: ukupno pregleda svih oglasa na sajtu i ukupno pregleda oglasa agencija u prethodnih 30 dana.
Filteri
U levoj koloni nalazi se sekcija za filtriranje oglasa prema različitim parametrima:
lokacija, status oglasa (aktivni, neaktivni itd.), površina, cena, tip nekretnine, vrsta ponude (prodaja/izdavanje), filtriranje po agentima.
Lista oglasa
U centralnom delu nalazi se lista oglasa, sa prikazom osnovnih podataka:
fotografija, lokacija, tip nekretnine, kvadratura, cena, datum objave i odgovorni agent.
Pored svakog oglasa nalaze se funkcionalnosti za dodatnu promociju, kao što su:
- Super, Premium, Top, Oboji, Podigni, Lenta – opcije koje omogućavaju bolju vidljivost i isticanje oglasa.
Takođe, dostupna je opcija „Efekti oglasa“, koja vodi do detaljne statistike učinka pojedinačnog oglasa (broj pregleda, klikova i pozicija).
U donjem delu prikazana je stranica sa paginacijom, kao i mogućnost da se odredi broj oglasa koji se prikazuju po strani.
- Dupli oglasi
Sekcija Dupli oglasi prikazuje iste nekretnine koje su oglašene i od strane drugih agencija i fizičkih lica, radi lakšeg praćenja konkurencije i efikasnijeg upravljanja portfoliom. Duple oglase možete uporediti po ceni, kvadraturi, a takođe je prikazano kada je oglas postavljen i na kojoj poziciji se nalazi.
- Stanje kredita
Na kartici Krediti– dostupne su Vam informacije o paketu koji koristite, raspoloživo stanje kredita i broj iskorišćenih oglasa u okviru paketa. Takođe, na listi potrošnje prikazane su sve transakcije potrošnje kredita, raspoređene po datumu, uz uvid u efekat koji je svaka pojedina usluga ostvarila.
Potrošnja i efekti – ova sekcija prikazuje detaljan pregled kretanja kredita i njihovog uticaja na vidljivost oglasa u izabranom vremenskom periodu.
U gornjem delu prikazan je grafikon koji prikazuje dve ključne metrike kroz vreme:
- Potrošnja (narandžasta linija) – broj kredita koji su potrošeni po danima, za korišćenje promotivnih usluga poput „Top oglas“, „Super“ i slično.
- Pregledi (zelena linija) – broj pregleda koje su oglasi ostvarili po danima u istom periodu.
Pored grafikona nalaze se polja za filtriranje datuma (od – do), čime korisnik može definisati vremenski opseg analize.
U donjem delu stranice nalazi se tabela sa spiskom svih transakcija koje su izvršene tokom izabranog perioda. Svaki red sadrži sledeće informacije:
- Datum
- Nalog
- Transakcija
- Kredit
- Saldo
- Usluga
- Link ka oglasu
Pored tabele nalazi se i padajući meni za filtriranje tipa transakcije, što omogućava korisniku da izdvoji samo dodeljene ili samo potrošene kredite. Filtriranje je moguće izvršiti i po agentima – prikazuje se stanje potrošnje za svakog agenta pojedinačno, kao i da se preuzme kompletan izveštaj.
- Dugovanja
U odeljku Dugovanja možete ispratiti sve zaostale neizmirene račune i njihove iznose. Račune možete preuzeti u pdf dokumentu, a dostupni su i podaci za uplatu.